Saturday, June 20, 2009

THANK YOU

20th June 2009


Emmm... Naik lagi satu angka hari ini... Huhuhu... Biasalah dah putaran hidup... Macam KITAR HIDUP KATAK jugak kan... From egg- tadpole - frog... Step by step... Life cycle... ( Tetiba laks cerita pasal katak, gara2 layan ank buah aku baca buku tajuk I AM A FROG ).
Awal2 pagi Famili aku dah buat surprise kat aku. Sebiji kek terhidang kat meja... Wah, ingat rupanya mereka kat birthday aku. Terharu plak. Thanks my parents, Along, Ateh, Abg Mie, Kak Mie dan Ayie... Seronoknyer... Hehehe... Dah tua2 pun masih ada kek ke??? Usually aku sambut birthday ngan kawan serumah dan kawan2 rapat kat Mersing jer setiap tahun. Bukan wat birthday party pun... sekadar makan2 jajan jer... Huhuhu...X sangka laks tahun ni sambut kat umah famili di Paka ni.

Untuk sahabat2ku, Nani, Syieda, Xin Li, Arol, Ejah dan Tini thanks wish birthday kat aku... Dan dah tentu teristimewa jugak thanks a lot utk rakan2 seperjuangan di Mersing... terutama K.Aida, K. Zu, K.Mizal, Uri dan teman seposting ku, Kimi :0) Emmm dah tentu x luper juga utk Ustaz Selamba kat SKSD... Ustaz Zaimi.... Ingat plak u all ek... Hahaha... Utk kawan2 chating : !mile dan Farah, thanks ngan TAGS yg diberi... Walau x pernah bersua kita tetap kawan di alam cyber ya....

Terima kasih ngan ingatan yang diberi. Tak kisahlah hantar hadiah, kek, bunga kot e-mail, e-card, kot sms pun huhuhu... Semoga apa yang dihajati akan termakbul jua... Amin






Love you my dear FAMILY & FRIENDS :0)
Panjang umur jumpa lagi...
( Potong Kek... Jom makan sama2 ek ^_^)

No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku