Sunday, August 9, 2009

BANNER OH BANNER!!!


SEMANGAT UPSR ^_^

"Amik gambar dulu sebelum digantung banner ni... 6D ngan Guru Kelas Baru mereka kot tu..."


Kalau nak hitung hari... rasanya dah x sampai sebulan murid2 aku ini nak berdepan ngan UPSR. Kecut perut... Bukan nak kata pupils jer... Ni haaa... Aku ni pun sama. Bukan apa, tahun pertama kat sini, dah tentu takut jugak. Manalah tau kot2 coz aku yg ngajar tetiba jatuh % sains dlm UPSR berbanding tahun2 sebelumnya... Ish.. Pekehal ckp melalut. Think positif... Doa2 semoga my pupils berjaya!!!

" Banner2 yg dihasilkan oleh murid2 Tahun 6 SKRKBB1 menghiasi bangunan hadapan sekolah"

Since last week my pupils sibuk siapkan kata2 semangat utk diri mereka sendiri. Macam2 yg dicontengnya... Cantik2 jugak banner yg dihasilkan. Buat Banner ni idea GB aku. Kalau kat sek lama, kuar duit, tempah jer... Tapi, kat sini, budak2 sendirilah yg kena hasilkan sendiri.. Bgs jgk idea tu... Janji mereka tau apa target mereka dan cuba sedaya-upaya utk capai target mereka...

" 6 Dedikasi menyiapkan banner mereka dengan dipantau oleh guru kelas mereka ;Pn. Noriada"

Sebagai guru... Dah tentu aku dan rakan2 seperjuangan lain mahukan yg terbaik utk murid2ku... Selagi ada sisa masa yg tinggal ni.. InsyaAllah kami akan cuba yg terbaik utk membantu mereka mencapai target mereka. InsyaAllah. Kita merancang.. Allah yg tentukan...

No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku
There was an error in this gadget