Thursday, November 19, 2009

BORIA SERI RASAU

Boria! Boria! Boria! Vs Dikir Barat!


" Boria Seri Rasau"
Macam tak percaya... Ia muncul kembali. Dah lama lupakan boria. Last tahun 2003. Waktu tu practicum kat Sk Banggol Katong, Kuala Terengganu. Teringat laks kenangan ngan Cikgu Rahimi. Tok Guru Boria... Hahaha... Sekarang tup..tup..tup... Muncul balik. Tapi kali ni lagi best... Mula2 buntu gak, tapi bila Sir Hamdan tunjuk rakaman boria sekolah lama beliau dulu... Cedoklah ideanya...


Persembahan Boria dan Dikir Barat ni merupakan persembahan untuk tatapan pada hari Perisytiharan nama SK Felda Seri Rasau menggantikan SK Rasau Kerteh Bandar B1 pada 15 November 2009 dan untuk persembahan pada Hari Anugerah Cemerlang pada 19 November 2009. Seronok jugak terlibat ngan persembahan murid ni... Release jugak tension!!! Ermmm, tahniah untuk Sir Hamdan selaku Guru Vokal... Bleh ah ganti cikgu Siti Hajar kat AF tu.. Ahaks.. Untuk Cik Hadibah, nice working with u... Hahaha... Apa yang penting??? "Kerjasama"!!!

"Persembahan Dikir Barat Sekolah Felda Seri Rasau"

Persembahan Boria dan Dikir Barat ini, dipersembahkan oleh murid-murid tahun 6. Kenangan dan sumbangan terakhir mereka sebelum meninggalkan bangku sekolah ini untuk memulakan dunia baru mereka ke sekolah menengah.

" Boria dari kami.. Murid Seri Rasau"

No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku