Friday, November 20, 2009

JAMUAN KELAS TAHUN 1

Jamuan Dalam Taman

Jamuan Akhir Tahun utk murid2 tahun 1 diadakan di perkarangan depan kelas tahun 1. Sajer ubah angin. Asyik dok dalam kelas jer, kami Guru2 Tahun 1 berpakat angkut meja, susun kat luar kelas.. Biasalah, dah jadi guru tahun 1 semua benda nak kena buat sendiri dari A sampai Z. Harapkan budak2 kecik ni, lain disuruh...lain dibuat!!! Sudahnya... Berulang-alik lah kami dari kantin angkut makanan dan minuman..


Kami buat jamuan ringkas jer. Tempah Nasi Goreng Cina ngan ayam goreng kat kantin. Sesuailah ngan menu kanak2 ribena ni yang x suka makan pedas. Aku pun suka makan nasi goreng.. Favourite tuuu... Kalau dpt makan nasi goreng tom yam ke, nasi goreng hailam ke macam Kat Kedai Pak Wan kat Mersing tu sedap gak... Rindu laks nak lepak2 ngan kekawan kat Sawah Dato'.

Terima kasih utk guru2 yang hadir ke jamuan ini. X sempat nak amik gambar sangat coz keletihan... Lapor plak tu... Ngadap makanan sama naik ngan tetamu yg hadir... Maunya tidak, letih bila buat jamuan terkejar-kejar ngan kerja2 yang x menang tangan. Apa pun, syukur coz ada gak kesempatan bagi makan kat budak2... InsyaAllah, panjang umur kita buat yg lagi bagus baik dr segi menu, mahupun layanan!!!

No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku
There was an error in this gadget