Friday, April 10, 2009

Round2 Penang

14 Mac 2009
(Sampai juo aku ke Penang pada pg 15 Mac, 4.00am.. Sempat lg bakal pengantin dtg jemput kat terminal Butterworth)

Cuti kali ni aku ke Penang.. Sebenarnya nak penuhi undangan X h'mate aku kat Mersing dulu... Emilia Yahya... 15 Mac selamat dia diijabkabulkan ngan Prince Charmingnya... Famili Emy cukup sporting... Tak janggal kami org asing ke rumah mereka di Kepala Batas...
After majlis, mlm tu jgk pasangan pengantin baru ni bwk aku ngan Aida (h'mate aku paling ceria) g pekena Char Kuey-Tiow... Then kami round2 Penang... Beli jeruk sekali... Hemm..X taulah bila lg bleh ke sana...


Ni time Emy kat kedai pengantin... Br pah siap make up.. Hemm.. Wajah ceria nak melangkah ke alam baru... Gerbang perkahwinan..



Sekitar Majlis Selepas Akad Nikah kat umah Emy..(Akad nikah kat masjid..X ada gmbr time tu)


Round2 Penang

Ni time g Balik Pulau.. Rehat jap kat park kebun buah2an...


Amik pengalaman naik feri....

KE BUKIT BENDERA???

( Ayu, Emy, Aida)

No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku