Thursday, July 9, 2009

MY BIGGEST FEAR

ALLODOXAPHOBIA

Baru2 ni aku sajer jer amik quiz kat facebook... Konon nak tgk " What Is My Biggest Fear???". Amik haaa... Ni dia result nyer... Fear of opinions... Berat jugak ni... Kalau betul... Heeemmmm really need help... Hahahaha...

"I don't like it when people tell me what they think of me, either it is good or bad. I enjoy life more when people keep their comments to themselves (which is not easy for any of my friends). I need to just calm down and take their advice. Even if it goes against everything I believe in. "

Tapi aku rasa..aku ni jenis x kisah... Katalah apa org nak kata. Tapi jgn terover sangat sudah... Gunung berapi meletup plak nanti... Aku ni memang suka pendam sesuatu. Tapi kalau dah meletup... Aku x jamin... Huhuhu :0) Apa pun.. byk2 lah bersabar dan beristigfar... Perasaan takut tu salah satu mainan syaitan... Cukuplah takut pada Yang Esa, Allah s.w.t.


No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku