Monday, July 6, 2009

PRA PERCUBAAN UPSR 2009

5 Julai - 7 Julai 2009



Pra percubaan dah bermula pada 5 Julai 2009. Terasa makin hangat bahang UPSR. Aku sedikit sebanyak risau jugak ngan my pupils ni. Pencapaian mereka macam yoyo. Budak2 6 Dedikasi ni ada tenggelam timbul. Ntah cam mana lah dia org jawab exam kali ni. Soalan quite tough jugak utk subjek Sains ni. Most questions about application, extrapolation, interpretation & principal of science... Complementation hanya ada 2 soalan jer. Emm..hope they can do it properly....

Apa pun kena pikir positiflah. Aku rasa masih ada masa nak improve dia orang punyer kemahiran dlm proses sains. InsyaAllah..latih tubi yang berterusan mampu baiki kelemahan mereka... Harap2lah... Bagi aku kejayaan mereka, kejayaan aku jugak... Yg penting aku x bleh cpt putus asa... Dan begitu jugak adik2 ku di 6 Dedikasi... Kita cubalah setakat mana yang terdaya kita usahakan... InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku