Friday, May 15, 2009

KAD GERGASI

SeLAMat HarI GUrU...

Tahun ni merupakan tahun pertama aku menyambut Hari Guru di SKRKBB1... Pengalaman baru... Mcm2 pertandingan diadakan sempena hari guru ni... Antara yang aku suka pertandingan mereka Kad Gergasi atr kelas... Menang kalah aku tak kisah.. Yang penting keseronokan ketika membuat kad... Seronok tgk murid2 aku ngan pelbagai ragam nak menolong... Tak kisahlah... Janji kami happy... Sambutan Pra Hari Guru kat sek baru ni kira oklah... Aku ditugaskan mengetuai AJK hadiah sempena sambutan yg akan disambut 17 Mei ni... Maklumlah.. 16 Mei hari Sabtu.. Cuti... Emm.. Just wait and see :0)


Ni dia kad kami... Dari 1 Arif utk guru2 SKRKBB1

"Emmm... Special dedicated to our loved teacher"

Kami Hasilkan KhaS Utk Cikgu2 1 Arif lah...

"Siap juo akhirnyo.... Huhuhu...

" Edisi tampal-menampal... Jom pakat lekat gambar masing2"

" Dah siap sepenuhnya... Khas utk cikgu2 1 Arif"

"HAppY TEacHer'S Day"

2 comments:

  1. selamat hari guru utk chea_ayu...moga terus tabah dan sentiasa bersemangat waja dalam mendidik anak bangsa..bila kita dpt ujudkan perasaan cinta pada pekerjaan kita akan dpt lupakan segala rintangan yang menghalang segala usaha kita sebagai jurutera dalam membina negara bangsa yang cemerlang dari segi sahsiah dan akademik...insyaAllah

    ReplyDelete
  2. Thank you Amirul_ummar :0). Selamat Hari Guru juga...

    ReplyDelete

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku
There was an error in this gadget