Friday, May 8, 2009

Practicummmmm...

ZOO MELAKA




Aku jalani praktikum kat Zoo Melaka... Mula2 kami satu course dtg ke Melaka utk kerja amal... Then, aku dan Su cari ruang nak menyelit jalani praktikum di ZOO ni... Kami sebenarnya suka dan tertarik bidang taxidermi... Waktu tu rakan aku si Nina dan K.Zura pun ada kat sana menjalankan project parasitologi pada haiwan2 kat zoo tu... Bestlah jugak ada kawan kat sana...
Rakan2 veterinar pun ada di sana... Jom jengok2 Zoo Melaka...


Ni aku dan Su dok kerjakan iguana... Busuk.....
Tu mula2lah... Lama2 hidung dah biasa hidunya. Tapi bila time nak makan... Hemmm.. X ada rasa. Telan ajer. Ngapp...janji kenyang....

Ni laks kuda belang.... Jom kita lapah si kuda ini... Sakit apalah ya....


Kat bawah ni laks time kami wat kerja sukarela kat sana... Sesambil tu, kita org amik kesempatan tunggang gajah... Agak2 sekarang ni tak taulah pandai x lg nak tunggangnya... Dulu Abg Sham ada kat sisi time nak tunggang... Kalau jth..ada gak penyelamat... Abg Sham ntah2 ada x lg ntah kat zoo tu... Lost contact...

Aku dan Noni


"Jom... Tunggang gajah... Aku, Atie dan Abg Sham"

" Manjanyerrrrr"


"Agak2 ada tak lagi hasil kerja kami ni tergantung kat Taman Mini Safari Zoo Melaka???"

No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku