Friday, May 8, 2009

Matrikulasi UPM

Tahun 1998....

Kolej Yayasan Pelajaran Mara (KYPM) Kota Bahru...

Di kolej nilah aku mula melangkah keluar dari negeri penyu bertelur... Rupa2nya seronok jua ek berjauhan dari keluarga... Aku mula berdikari kat Negeri Cik Siti Wan Kembang tu... Aku mula bergaul dengan pelajar dari pelbagai negeri... Kawan2 aku paling ramai dah tentu dari negeri pimpinan Tok Guru Nik Aziz tu... Huhuhu...Kelate....



Aku amik Sains Hayat walaupun hakikatnya aku lebih meminati Sains Fizik... Tetapi disebabkan aku dikelilingi roomate yang majoriti amik Sains Hayat..Aku pun ikutlah mereka ajer... Konon senang nak ke mana2 nanti.. Ikut org jerlah...


Bersama-sama rakan sekuliah...


Pada mulanya result aku teruk jugak... Tapi disebabkan janji aku pada mak.. Aku bangkit pada semester akhir aku di sana... Apa lagi... Cukup setahun di kolej tu... Aku mula melangkah ke dunia kampus yang sebenar.. Aku seterusnya melanjutkan pelajaran ke UPM. Aku amik course Science Biology ( Hons) selama 3 tahun...

Ni time pertandingan sketsa English sempena Hari Hijau Dunia

Pertandingan " Choral-Speaking "... UPM vs USM


No comments:

Post a Comment

mY MEmoRieS


Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku

Ingatan Untuk Mu... Ingatan Untuk ku